×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۴ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 13 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 58 خبر
متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی که به بانکها معرفی شدند

متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی که به بانکها معرفی شده اند، فقط تا ۲۴ فروردین جهت عقد قرارداد با بانکها فرصت دارند

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: دو هزار متقاضی دریافت تسهیلات بانکی بافت های فرسوده مسکن روستایی که به بانکها معرفی شده اند، متاسفانه تاکنون برای اخذ این تسهیلات مراجعه نکردند.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان سیدمحمد حسینی در سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: در استان گلستان تعداد ۲۲۸ هزار واحد مسکن روستایی در هزار روستای استان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۸ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن روستایی استان غیرمقاوم بوده و اغلب این خانواده ها به لحاظ مالی بی بضاعت بوده و بنیاد مسکن استان برای تسریع در کار و حمایت از این افراد تسهیلات بانکی با کارمزد ۵ درصدی درنظر گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون دو هزار متقاضی بافت های فرسوده مسکن روستایی که برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک های عامل معرفی شده اند، متاسفانه برای انجام امور بانکی و اخذ تسهیلات به بانک مراجعه نکرده اند که این افراد فقط تا ۲۴ فروردین ماه فرصت دارند برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک های عامل مراجعه نمایند در غیر اینصورت از لیست نوبت دریافت تسهیلات بانکی خارج خواهند شد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن استان گلستان در حوزه صدور پروانه روستایی و انعقاد قرارداد متقاضیان با بانک ها رتبه نخست را در کشور کسب کرده و در این دو حوزه الگویی برای دیگر استان های کشور است.

مهندس حسینی گفت: برای احداث واحدهای مسکونی مقاوم در روستاها تعداد ۲۴۰ ناظر نظام فنی از ابتدای گچ ریزی تا انتهای کار ساخت و ساز بر روند احداث واحدهای مسکونی نظارت دارند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.