×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توجه به رشد کارآفرینی اجتماعی در محلات شهر گرگان

تشبیه نیوز – آغاز سال ۱۴۰۲ که مقارن شده با بهار بندگی و حلول ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای عبادت خالصانه و و تجدید پیمان مستمر با ولی خدا در این ایام مبارک است .

در این سال عزیز سعی ما بر این است، آنگونه تلاش کنیم تا علاوه بر خشنودی خالق، رضایت مخلوق را هم در پی داشته باشد.

سال جدید که توسط مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم و رشد تولید مزین شده است نشان از توجه ویژه حضرت آیت الله خامنه ای به ماموریت های مورد نیاز کشور، تعیین مسیر پیشرفت، پیگیری مطالبات مردم و تحقق افق های آتی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

در همین راستا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با تمام قوا و ظرفیت های موجود سعی بر داشتن سهمی اثرگذار جهت تحقق شعار سال در شهر گرگان خواهد داشت.

با توجه به رسالت های سازمان در حوزه مسائل اجتماعی، در سال ۱۴۰۲ ترویج زیرساخت های فرهنگی برای تقویت اشتغال و تاکید بر گفتمان کارآفرینی اجتماعی یکی از محورهای اصلی فعالیت خانه های فرهنگ در سطح شهر گرگان خواهد بود.

پیرو اهمیت مسئله رشد تولید در سال جدید، به صورت تخصصی در فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی فردوسی با ظرفیت سنجی محلات، توسعه تجهیزات کارآفرینی، آموزش پایدار، همکاری مستمر با دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان و دیگر نهادهای ذیربط سعی برآن داریم تا نقش موثری در حمایت از کارآفرینی با در نظر گرفتن پیوست های اجتماعی داشته باشیم.

کریم علمی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.