×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 1 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان : شهرک صنعتی كردكوي به خودروی آتش نشانی مجهز شد

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان گفت: خودروي آتش نشانی شهرک صنعتی كردكوي خریداری شد و ایستگاه آتش نشانی تجهیز و آماده خدمات رسانی به سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی كردكوي می‌باشد.
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان ، رضا شهمرادي مدیرعامل اين شرکت اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحد‌های تولیدی، با احداث و خرید و تجهیز خودرو‌های آتش نشانی و همچنین اجرای برنامه‌هایی از قبیل شناسایی و پایش واحد‌های صنعتی پرخطر و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به واحد‌های صنعتی، سعی بر این است تا بروز هرگونه حوادث احتمالی در شهرک‌های صنعتی کاهش یابد.
وي تصريح كرد : هدف از ساخت و احداث این ایستگاه‌ها، کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و ارتقاء ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین صیانت از جان و مال واحد‌های تولیدی و صنعتی است.
شهمرادي بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون 7 خودرو آتش نشانی با تجهیزات کامل در 7 شهرک صنعتی استان مستقر شده است. و اين تجهيزات آماده ارائه خدمات در مواقع ضروری، به سرمایه‌گذاران در شهركها و نواحي صنعتي استان است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: با توجه به تعداد صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، هم اکنون در 7 شهرک صنعتی ازجمله آق قلا، بندرگز، مينودشت ، علي آباد، گنبد، گرگان 2 (حيدرآباد) و كردكوي ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که به بهره برداری رسیده اند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.