×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۵ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 14 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار گرگان: هلال احمر در صف اول امدادرسانی است

شهردار گرگان در آئین تجلیل از خدمات امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر گفت: در سیل گلستان شاهد فداکاری و ایثار نیروهای هلال احمر بودم.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، شهردار گرگان در آئین تجلیل از خدمات داوطلبان هلال احمر گرگان گفت: هلال احمر در دنیا پیام آور شادی و نجات بخشی در دنیا است. دنیا به این جمعیت نگاه مسالمت آمیزی دارد و تنها جمعیتی است که پیوستگی اجتماعی قوی ای دارد.

محمدرضا سبطی افزود: لباس هلال احمر جاذبه قوی و خاصی دارد و به تعبیر من لباس فرشتگان است و آرامش بخش و قابل اعتنا است. چرا که هلال احمر کارنامه درخشانی دارد و وقتی بحرانی اتفاق می افتد همین سرخ و سپید پوشان هلال احمر به یاری مردم می آیند.

وی به خاطراتی از زمان سیل گلستان اشاره کرد و گفت: در سیل گلستان شاهد بودم علی رغم مسدود بودن راه ها، ۱۸ روز امدادگران هلال احمر با ایثار و فداکاری هلی برد افراد و اقلام امدادی را انجام می دادند.

سبطی ادامه داد: خدمت در این سازمان افتخار است. شهرداری گرگان و نوع‌ نگاهی که در مدیریت نوین وجود دارد همواره در کنار شما خواهد بود. در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رویکردی با ترویج روحیه فداکاری دارد که شهرداری و شورای شهر آمادگی خدمت به شما را دارد.

گفتی است در پایان مراسم مهندس محمدرضا سبطی شهردار گرگان، لباس داوطلبی هلال احمر را به تن کرد و با افتخار داوطلب هلال احمر شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.