×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان گلستان با اداره کل تبلیغات اسلامی استان

با حضور دکتر کیخا سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا رحیمی نژاد مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گلستان تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان با اداره کل تبلیغات اسلامی امضا شد.
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان گلستان در ابتدای جلسه دکتر موسی کیخا ضمن تبریک عید فطر به حاضرین گفت: اگر می خواهیم آموزش و پرورش متحولی داشته باشیم باید تحول را از دانشگاه فرهنگیان آغاز کنیم و با تربیت دانشجویان در تراز انقلاب به سمت تحول در آموزش و پرورش حرکت کنیم.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه مباحث تربیتی مهم تر از مباحث آموزشی است گفت: برای فعالیت‌های فرهنگی باید برنامه ریزی داشته باشیم و افق پیشروی را ترسیم نماییم.
در ادامه حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره فعالیت‌های این سازمان گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی، مبلغ انقلاب و مبانی انقلاب اسلامی است و گسترش و آموزش گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف این اداره کل است.
حجت الاسلام گرزین با اشاره به نقش مهم و موثر دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم گفت: دانشگاه فرهنگیان از مهمترین دستگاه هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی همکاری های مشترک در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی را با آن دارد.
وی یادآور شد: این سازمان آمادگی برگزاری هر نوع دوره تخصصی در هر سطحی را با حضور اساتید برتر کشوری و استانی دارد .
لازم به ذکر است در پایان جلسه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان گلستان و اداره کل تبلیغات اسلامی امضا شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.