×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه بندرگز: قدس خط مقدم مسلمانان در مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار است.

امام جمعه شهرستان بندرگز گفت: با درایت امام راحل و پشتیبانی مردم، امروز قدس خط مقدم مسلمانان در مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار است.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از مهر، سیدتقی سادات مزنگی عصر پنجشنبه در میزگرد تخصصی قدس محور وحدت و مقاومت با اشاره به دلایل قرآنی درباره حمایت از قدس و مردم فلسطین، اظهار کرد: خداوند در آیه ۹۲ سوره انبیا تمام مسلمانان را امت واحده معرفی می‌کند.

امام جمعه شهرستان بندر گز افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی یک امت هستند و قدس محور وحدت امت اسلام است.

وی ادامه داد: پروردگار ما در آیه ۳۶ سوره نحل به مسلمانان پیام می‌دهد که خدا را بندگی کنید و از اطاعت طاغوت دوری کنید و امروز بزرگترین طاغوت صهیونیسم است و طبق همین آیه باید در برابر رژیم طاغوتی صهیونیسم ایستادگی کرد.

سادات مزنگی آیه ۱۰ سوره نحل را به عنوان دلیل قرآنی دیگر برای حمایت از فلسطین قرائت کرد و افزود: طبق این آیه قرآن ما باید با خدا بیعت کنیم و روز قدس روز بیعت با خدا و پیشوایان دینی ما است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در روایات ما از بزرگان دین آمده است اگر مسلمانی شب را به صبح برساند و در فکر مشکلات مسلمانان نباشد مسلمان کامل نیست و امروز مردم مظلوم فلسطین از تمامی مسلمانان کمک می‌خواهند و وظیفه ما است که به ندای کمک خواهی آنها پاسخ دهیم.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا مسئله روز قدس را کمرنگ و بی اهمیت جلوه دهند اما با درایت امام و پشتیبانی مردم مسلمان امروز قدس خط مقدم مسلمانان در مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار است.

سادات مزنگی ادامه داد: اسرائیل غاصب می‌خواست رژیم جعل خود را از نیل تا فرات گسترش دهد اما با مقاومت مردم و بیداری اسلامی که در بین مسلمانان شکل گرفته است در اهداف خود شکست خورده و به دور خود دیوار کشیده است.

وی در پایان تاکید کرد: اجر و ثواب شرکت در راهپیمایی روز قدس کمتر از مناجات در شب‌های قدر، روزه داری و حتی مجاهدت در جنگ‌های صدر اسلام نیست و باید همه با هم در روز قدس به میدان بیاییم و زمینه آزادی فلسطین را فراهم کنیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.