×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در اولین روز برنامه میز ارتباطات مردمی، درخواست‌های مردمی حوزه صنعت نفت استان گلستان رسیدگی شد

در اولین روز برنامه میز ارتباطات مردمی، رضیئی مدیرکل بازرسی وزارت نفت، درخواست‌های مردمی استان گلستان در حوزه صنعت نفت را موردبررسی و رسیدگی قرارداد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان، در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان به‌منظور پاسخگویی مستقیم به تقاضاها و مشکلات مردم ولایت مدار استان، اولین روز برنامه میز ارتباطات مردمی در حوزه وزارت نفت به مرکزیت شرکت گاز استان شد.

در این برنامه مردمی، مدیرکل بازرسی وزارت نفت به همراه مدیران شرکت‌های گاز، پخش فرآورده‌های نفتی، خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال، منطقه 9 عملیات انتقال گاز و بهداشت و درمان صنعت نفت شمال از ساعت 8 صبح امروز، پنجشنبه 12 اسفند 1400 به‌صورت چهره به چهره پذیرای مراجعین گرامی بوده و پس از رؤیت درخواست‌ها مردمی و شنود مسائل و مشکلات مطرح‌شده، جهت بررسی و پیگیری موارد، دستورات مقتضی صادر نمود.

در این خصوص برخی از درخواست‌ها نیز از طریق تماس تلفنی با شماره 111 مرکز ارتباط دولت و مردم (سامد) و یا به‌صورت اینترنتی در سایت 111.IR ارائه‌شده که این موارد نیز جمع‌بندی شده و مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است برنامه میز ارتباطات مردمی در حوزه وزارت نفت در روز جمعه 13 اسفندماه 1400 نیز همچنان برقرار بوده وهم استانی‌های گرامی می‌توانند از ساعت 8 الی 18 با مراجعه به شرکت گاز استان گلستان به‌صورت حضوری و غیرحضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را ارائه نمایند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.