×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران بنیاد گلستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: اولین نشست شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مدیران استانی بنیاد برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از «ایثار واحد گلستان»، اسرافیل وزیری در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: تشکیل شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قدمی موثر در راستای هماهنگی و هم افزایی مدیران استانی بنیاد در راستای خدمت موثر به جامعه ایثارگری است.
وی افزود: در راستای ابلاغ معاون محترم توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی استانی و با هدف تصمیم‌گیری در حوزه خدمات‌رسانی به ایثارگران این شورا کار خود را آغاز خواهد کرد.
وزیری ادامه داد: این شورا در ارتباط با خدمات و امکانات موجود در استان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تصمیم گیری‌های لازم را خواهد کرد.
مدیرکل بنیاد گلستان تصریح کرد: تشکیل این شورا و برگزاری این نشست‌ها امکان استفاده بهینه از ظرفیت های بنیاد برای رسیدگی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را افزایش خواهد داد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.