×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 1 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید مدیر مخابرات منطقه گلستان در اتمام پروژه های نیمه تمام تا پایان سال

در یازدهمین جلسه شورای مدیران ، بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تا پایان سال تاکید شد.
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اهمیت تحقق اهداف در نظر گرفته شده گفت : برنامه ریزی جهت تکمیل پروژه های در دست اجرا صورت گرفته و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تسریع در فعالیتها صورت گیرد.
وی نظارت و کنترل بر فعالیت و عملکرد کارکنان و پیمانکاران را نیز توصیه کرد و استمرار آن را به اعضای شورای مدیران تاکید و اثر گذاری آن بر بهبود فرآیندهای کاری و حصول نتیجه مطلوب را یادآور شد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان ، از اقدامات انجام شده در راستای سرقت نیز گزارشی ارائه و افزود: رفع خرابی های حاصل از سرقت به دلیل تعدد آن و تامین ملزومات مورد نیاز ، متاسفانه زمانبر است و لازم است مردم از این مسئله آگاهی و در این زمینه با مخابرات همکاری نمایند.
همچنین در این جلسه شعبان امیرخانلو مدیر تجاری مخابرات منطقه گلستان از جزئیات کمپین تجاری تانوما سخن گفت و از برگزاری جلسات متعدد با مشتریان تجاری استان در راستای تشریح طرح و بازاریابی سرویسها و خدمات این کمپین خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری معاونت شبکه و سایر بخشهای مرتبط بتوانیم بهترین خدمات و سرویسها را به متقاضیان این طرح ارائه دهیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.