×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرشته آل نبی: کارگاه توجیهی سومین جشنواره کالاهای فرهنگی (فیروزه) در گرگان برگزار شد

فرشته آل نبی عنوان کرد؛
کارگاه توجیهی سومین جشنواره کالاهای فرهنگی (فیروزه) در گرگان برگزار شد

رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کارگاه توجیهی سومین جشنواره کالاهای فرهنگی (فیروزه) برای مدیران خانه های فرهنگ شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرشته آل نبی با اشاره به اینکه هدف کلی برگزاری جشنواره “فیروزه” شناسایی کالاها و محصولات فرهنگی، ترویج محصولات فرهنگی و گفتمان سازی تولید و مصرف فرهنگی با نگاه ویژه به کالای فرهنگی استان‌ها است، افزود: همچنین شناسایی محصولات و شبکه‌سازی تولید تا فروش و تعریف و برنامه‌ریزی تولیدات نو از هدف‌های غایی این رویداد فرهنگی تعریف شده است.

وی ادامه داد: جشنواره در سه موضوع هدایای فرهنگی، عروسک و اسباب بازی برپا می شود و علاقه مندان تا 20 دی ماه فرصت دارند اطلاعات آثار خود را از طریق پورتال بارگذاری کنند و آثار را به دبیرخانه تحویل دهند.

آل نبی گفت: در همین راستا کارگاهی توجیهی زیر نظر “سمانه شهری نژاد” از اعضای شورای مشورتی برپایی این رویداد در عصر دوشنبه 15 آذر در سالن اجتماعات ادارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ویژه مدیران خانه های فرهنگ شهرستان گرگان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه شهری نژاد ضمن تبیین اهداف این جشنواره، در خصوص تنوع اقوام استان گلستان و ظرفیت های فرهنگی و هنری آن ها و نحوه برندسازی کالاهای فرهنگی آن ها در سطح ملی مطالبی را عنوان کرد.

آل نبی ادامه داد: همچنین به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح استان گلستان، کارگاه ها و نشست هایی با فعالان این حوزه تا به امروز برگزار شده و یا درحال برپا شدن است.

یادآوری می‌شود علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می توانند با شماره تماس 01732243859 تماس حاصل فرمایند

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.