×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل تعاون گلستان: ۴۰ برنامه طی هفته کارآفرینی در گلستان برگزار می شود

۴۰ برنامه طی هفته کارآفرینی در گلستان برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری ۴۰ برنامه طی هفته کارآفرینی در استان خبرداد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از مهر، سعید مازندرانی در خصوص برنامه های هفته کارآفرینی در گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ۱۷ الی ۲۳ آبان ماه به عنوان هفته کارآفرینی در کشور نام گذاری شده که طی این هفته برای ترویج فرهنگ کارآفرینان و تشویق جوانان و نوجونان و افراد مراسم و دیدارهایی برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: بر همین اساس امسال ۴۰ برنامه در سطح استان پیش بینی شده که اکثر برنامه ها به دلیل شرایط کرونا از جمله نشست های تخصصی کارآفرینی مجازی است.

وی بیان کرد: دیدار و نشست با کافرینان میانسال و استفاده از تجربیات آنها، نشست تخصصی برای جوانان و نوجوانان به عنوان اینکه «شغل من چیست؟»، دیدار با استندار و نشست با اعضای کانون کارآفرینان استان از جمله این برنامه خواهد بود.

مازندرانی اضافه کرد: همچنین افتتاح مرکز مشاوره کارآفرینی در گرگانف افتتاح کافه کارآفرینی و دیدار از دستاوردهای کارآفرینان ملی و استانی از جمله دیگر برنامه ها خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در این برنامه ها مشکلات کارآفرینان با حضور مسئولان بررسی می شود، افزود: تحلیل محیط کسب و کار و تحلیل استارتاپ ها، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی و غیره هم در دستور کار است.

مازندرانی تأکید کرد: کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد هر کشور محسوب است و دیگر اشتغال دولتی جوابگوی به کارگیری جوانان نخواهد بود و یکی از راهکارهایی که در دنیا استفاده می شود، کارآفرینی است.

وی اضافه کرد: کسانی که نوآوری و خلاقیت دارند می توانند از حمایت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و پارک علم و فناوری برخوردار شوند تا بتوانند برای دیگران هم اشتغال ایجاد کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.