×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس کل دادگستری گلستان: ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت/عذری از مسئولان پذیرفته نیست

آسیابی گفت: هیچ عذری از دستگاه های متولی برای تعلل در پیشگیری و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت پذیرفته نیست.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان ظهر دوشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان اظهارکرد: گزارش های مردمی حاکی از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت است و این امر نشان می دهد دستگاه های مسئول به وظایف خود عمل نمی کنند.

وی افزود: اگر دستگاه هایی همچون امور اراضی و آب منطقه ای، درباره حریم و بستر رودخانه و تغییر کاربری ها به موقع ورود می کردند، هم اکنون کار به قلع و قمع نمی رسید.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این برخی از دستگاه ها نداشتن ادوات و ماشین آلات را علت تاخیر در تخریب ساخت و سازهای عنوان می کنند، گفت: این امر به هیچ عنوان پذیرفته نیست و دادستانی با عنوان ترک فعل و مسامحه در انجام وظایف قانونی برای مدیران دستگاه های متولی ورود خواهد کرد.

آسیابی اضافه کرد: اینکه مدیران متولی در حوزه پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز فقط به اخطار بسنده می کنند قابل قبول نیست و باید بلافاصله ساخت و ساز متوقف و گزارش آن به شورای حفظ حقوق بیت المال استان اعلام شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.