×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سخنگوی شرکت گاز استان گلستان : استفاده از وسایل گازسوزغیراستاندارد مجاز نیست

سخنگوی شرکت گاز استان گلستان گفت استفاده از وسایل گازسوزغیراستاندارد مجاز نیست

سید جلال ابوالقاسمی سخنگوی شرکت گاز استان گلستان با اشاره به تبعات استفاده از وسایل گازسوزغیراستاندارد عنوان کرد:این وسایل از دو جنبه یکی از نظر نداشتن ایمنی و دوم از نظر مصرف بیش ازحد یعنی راندمان انرژی پایین غیرمجازهستند ،بنابراین مشترکین گرامی توجه داشته باشند که بخاری‌های با رده انرژی پایین بین ۵۰ الی ۶۰ درصد راندمان دارند در صورتی‌که راندمان بخاری‌هایی با برچسب انرژی A و B بالای ۸۰ درصد است.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ، وی تصریح کرد: وسایل گرمایشی مانند آبگرمکن همواره و در طول سال مورد استفاده قرار می گیرند ،ضمن اینکه دوران پیک مصرف گاز در زمستان و در وسایلی مثل بخاری، پکیج، موتورخانه و… بوده و حدود ۵۰ درصد ازمشترکین از بخاری به‌ عنوان وسیله گرمایشی استفاده می‌کنند به‌ همین دلیل بخاری و پکیج بیشترین وسایل مصرفی در زمستان هستند.

ابوالقاسمی ادامه داد:عمده گاز مصرفی استان در ایام سرد ،صرف گرمایش واحدهای مسکونی و تجاری می‌شود بطوری که درسال گذشته در روزهای اوج مصرف ،حدود 12میلیون مترمکعب گاز در استان در این بخش مصرف شده است. بنابراین صرفه‌جویی این بخشها کمک موثری برای روزهای سرد سال بهمراه خواهد داشت.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان درخاتمه ضمن تشکرازهمراهی مشترکین در زمینه مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی از مشترکین گاز خواست تا با صرفه‌جویی و مدیریت مصرف گاز، ضمن کاهش هزینه‌های خانوار، شرایط را برای توزیع پایدار و مطمئن گاز در فصول سردبرای تمام نقاط استان فراهم کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.